Sevgili öğrenciler,
01.03.2021 Mart Pazartesi itibarı ile uygulanması planlanan sınav takvimimiz aynı doğrultuda 08.03.2021 Pazartesi itibarıyla uygulanacaktır. Yeni sınav takvimimizi ilerleyen günlerde siz değerli öğrencilerimizle okulumuzun resmi web sayfasından paylaşacağız. Yüz yüze eğitimle ilgili gelişmeler için lütfen okulumuzun resmi web sayfasını takip ediniz. Gerekli tüm bilgilendirmeleri sizin için zamanında ve eksiksiz olarak okulumuzun web sayfasında paylaşmaya devam edeceğiz.
Tüm öğrencilerimize sağlıklı günler dileriz.
Sevgili öğrencilerimiz,
'' 1 Şubat 2021 Pazartesi günü gerçekleştirilen Cumhurbaşkanlığı Kabine Toplantısı'nda, resmî ve özel tüm ana sınıflarında, ilkokullarda, 8 ve 12. sınıflar ile özel eğitim okul ve sınıflarında 1 Mart 2021 Pazartesi günü itibarıyla yüz yüze eğitime başlanılacağı; ayrıca illerin salgın koşullarındaki durumlarına bağlı olarak il bazlı kararların da alınabileceği kamuoyuna açıklanmıştı.
Bu doğrultuda, Sağlık Bakanlığı tarafından paylaşılan "İllere Göre Haftalık Vaka Sayısı Haritası"nın güncellenme takvimi ve Koronavirüs Bilim Kurulunca belirlenen kriterlerin Kabine Toplantısı'nda değerlendirilecek olması nedeniyle 1 Mart 2021 Pazartesi günü eğitim öğretime geçişi planlanan resmî ve özel tüm okullarımızda yüz yüze eğitime ve sınavlara, 2 Mart 2021 Salı günü illerin salgın koşullarına göre başlanılması kararlaştırılmıştır.
1 Mart 2021 Pazartesi günü Cumhurbaşkanlığı Kabine Toplantısı'nda yapılacak değerlendirmeler neticesinde valilik il hıfzıssıhha kurullarınca "yerinde karar" uygulamasına bağlı olarak eğitim öğretim faaliyetlerine devam edilecektir.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.''
Sevgili öğrencilerimiz, Milli Eğitim Bakanlığı'mız tarafından yapılan açıklamalar doğrultusunda 1 Mart Pazartesi günü yüz yüze eğitim ve sınavlar yapılmayacaktır. Derslerinize mevcut uygulamalar devamında online olarak devam edilecektir.2 Mart 2021 Salı günü illerin salgın koşullarına göre alınan kararlar neticesinde yeni sınav ve yüz yüze eğitim tarihleri belirlenecektir ve okulumuzun web sayfasından duyurulacaktır. Okulumuzun resmi web sayfası dışında yayınlanan haberlere itibar etmeyerek okulumuzun resmi web sayfasında yayınlanan duyuruları takip ederek gerçek ve doğru haberleri kaynağından öğrenebilirsiniz. Bu doğrultuda okulumuz öğrencilerinden sadece okulumuzun resmi web sayfasındaki duyuruları dikkate almaları önemle duyurulur.
Pansiyonda kalan öğrencilerimiz için yüz yüze eğitim ve sınavlarla ilgili olarak yeni açıklanacak sınav ve yüz yüze eğitim tarihi belirlenene kadar bulundukları yerde kalmaları ve derslerine online şeklinde devam etmeleri önemle duyurulur.
Sevgili öğrenciler,
01.03.2021 tarihi itibarıyla uygulanacak yüz yüze eğitim ders programlarınız hazırlanmıştır. Sınıf ders programlarında siyah renkle yazılı dersleriniz uzaktan eğitim şeklinde çevrimiçi olarak yapılacaktır. Kırmızı renklendirilmiş tüm dersleriniz okulda yüz yüze eğitim şeklinde yapılacaktır. Hazırlanan ders programları doğrultusunda yüz yüze eğitim için sınıf programlarınızda belirtilen saatlerde okulda bulunulması gerekmektedir. Okulda bulunacağınız günler için ders programlarınıza ve sınav saatlerinize lütfen dikkat ediniz.
Aşağıdaki linki tıklayarak tüm sınıflar seviyesinde ders programlarınıza ulaşabilirsiniz.
Sevgili öğrencilerimiz,
01.03.2021 tarihi itibarıyla uygulanacak yüz yüze sınav tarihleri açıklanmıştır. Tüm öğrencilerimizin sınav takvimine ve yapılan yüz yüze ders saatlerine göre okulda bulunması gerekmektedir.
Tüm öğrencilerimize sınavlarında başarılar dileriz.
Aşağıdaki linki tıklayarak sınav takvimine ulaşabilirsiniz.
Sevgili öğrenciler,
01.03.2021 tarihi itibarıyla yüz yüze eğitim tüm sınıf seviyelerinde başlayacaktır. Yüz yüze eğitime katılmak isteyen öğrencilerin aşağıda linkte verilen bilgilendirme ve taahhütname formunu doldurması gerekmektedir. Yüz yüze eğitime katılmak istemeyen öğrenciler için öğrenci velisi okula bireysel başvuru yaparak öğrencisinin yüz yüze eğitime katılmasını istemediğine dair, okul idaresine dilekçe vererek bu yöndeki isteğini belirtmesi gerekmektedir. Ayrıca velilerimiz, öğrencisinin yüz yüze eğitime katılmasını istemediğini belirten dilekçesini yazıp imzalayarak okulumuzun e-posta adresi olan ataturksaglikmeslek@gmail.com adresine de gönderebilirler.
Aşağıdaki linke tıklayarak bilgilendirme ve taahhütname formuna ulaşabilirsiniz.
Sevgili öğrenciler,
22.02.2021 tarihi itibarıyla uygulanacak yeni ders programınıza aşağıdaki linki tıklayarak ulaşabilirsiniz. Tüm öğrencilerimize başarılar dileriz.
Sevgili öğrenciler,
22.02.2021 tarihi itibarıyla uygulanacak yeni ders programınıza aşağıdaki linki tıklayarak ulaşabilirsiniz. Tüm öğrencilerimize başarılar dileriz.
Şbt
|
Yapılacak Sınav Türü |
Kapsadığı Seviye Grubu |
Sınavların Duyuruya Çıkılması Gereken Son Tarih |
Sınavların Uygulanacağı Tarih/ Tarih Aralığı |
Sınav Sonuçlarının E-Okul Sistemine Son İşlenme Tarihi |
Açıklama |
1 |
Beklemeli Sorumluluk Sınavı |
Beklemeli Öğrenci |
15.02.2021 |
22-26.02.2021 |
05.03.2021 |
Diploma İşlemleri Bitirilecek. |
2 |
1.Dönem 1. Yazılı Uygulamalı Sınav |
9-10-11-12. sınıflar |
22.02.2021 |
01-12.03.2021 |
19.03.2021 |
1- E-Okulda tüm not işlemi 19.03.2021 tarihine kadar bitirilecek 2-1 Kasım 2020 tarihine kadar konulardan sorular hazırlanacak |
3 |
1.Dönem 1. Yazılı Uygulamalı Mazeret Sınavı |
9-10-11-12. sınıflar |
22.02.2021 |
15-19.03.2021 |
19.03.2021 |
1- E-Okulda tüm not işlemi 19.03.2021 tarihine kadar bitirilecek 2-1 Kasım 2020 tarihine kadar konulardan sorular hazırlanacak. |
4 |
Sorumluluk Sınavları Yeterlilik Sınavı ve 9. Sınıfa geçiş sınavları |
9-10-11-12. sınıflar |
22.02.2021 |
15-26-03. 2021 |
31.03.2021 |
1-2019-2020 Eğitim Öğretim Yılında sorumluluğu olan öğrenciler 13 Mart 2021 tarihine kadar olan konulardan 2- 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı öncesinde sorumluluğu olan dersler için tam müfredattan sorumlu tutulacaklar. |
5 |
Sorumluluk Mazeret Sınavları |
9-10-11-12. sınıflar |
22.02.2021 |
29-31.03.2021 |
31.03.2021 |
1-Öğrenci Mazeretini belirtir belgesini sınav günü okul yönetimine iletecek. |
6 |
2. Dönem 1. Yazılı Uygulama Sınavı |
9-10-11-12. sınıflar |
22.03.2021 |
12-16.04.2021 |
16.04.2021 |
29 Mart 2021 tarihine kadar sınavlardan sorumlu olacaklar |
7 |
2. Dönem 1.Yazılı Uygulamalı Mazeret Sınavı |
9-10-11-12. sınıflar |
22.03.2021 |
12-16.04.2021 |
16.04.2021 |
30 Mart 2021 tarihine kadar sınavlardan sorumlu olacaklardır. |
|
|
|
|
|
|
|
AÇIKLAMALAR:
1-Sınav Planlamaları alan zümre başkanları kurulunca belirlenip planlanacak, sınav tarihleri en az 1 hafta önceden öğrencilere duyurulacak ve e-Okul sistemine işlenecektir.
2-Sınavlara ilişkin hususlar, dersin öğretim programında yer alan ölçme ve değerlendirme esasları da dikkate alınarak alan zümre öğretmenleri kurulunca belirlenip kararlaştırılacaktır.
3-Her bir sınav, atölyelerdeki uygulama sınavları gibi zorunlu haller dışında, bir ders saati (40 dakika) süre verilerek uygulanacak ve sınav soruları bu süreye uygun olarak hazırlanacaktır.
4-Bir günde her öğrenci için iki dersten, zorunlu hallerde en fazla üç dersten sınav yapılabilecektir.
5-Kendisinde veya birlikte kaldığı aile bireylerinden herhangi birinde kronik hastalık bulunan öğrenciler, okul içinde, uygun bir zamanda ve izole bir ortamda sınava alınacaktır.
6- Herhangi bir nedenle sınavlara katılamayan ve okul yönetimince mazeret uygun görülen öğrenciler alan zümre öğretmenlerinin belirleyeceği tarihte sınava alınacaktır.
7-İller arası hareketliliğin azaltılması amacıyla yüz yüze eğitim kapsamına alınmayan sınıflar düzeyindeki öğrenciler, istemeleri halinde yerleşim yerlerindeki öğrenim gördükleri okul ile aynı okul türündeki eğitim kurumlarında, aynı okul türü bulunmaması halinde aynı program uygulayan resmi ve özel okullarda sınavlara girebileceklerdir.
8-7. Madde kapsamında olan öğrenci velileri 26 Şubat 2021 Cuma gününe kadar sınava girilecek dersleri de belirterek bu konudaki taleplerini ikametlerinin bulunduğu ildeki ilgili okul müdürlüğüne bir dilekçe ile bildirecek.
9-7. Madde kapsamında sınava giren öğrencilerin aldıkları puanlar sınava girilen okul müdürlüğünce öğrencilerin kayıtlarının bulunduğu okullara elektronik ortamda ivedilikle bildirilecek ve sınav evrakları da ilgili okul müdürlüğüne ulaştırılacaktır.
25 Nisan 2021 tarihinde gerçekleştirilecek olan İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı başvuruları 08-26 Şubat 2021 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvuru ile ilgili olarak kısa bir açıklama aşağıda yapılmıştır. Ayrıntılı açıklama için yazımızın sonuna eklediğimiz linki tıklayarak başvuru ve uygulama kılavuzuna ulaşabilirsiniz.
GENEL AÇIKLAMALAR
1. Bu kılavuzda, İOKBS'nin uygulanması ve İOKBS'yi kazanan öğrencilerin bursluluğa yerleştirilmeleri ile ilgili usul ve esaslar yer almaktadır.
2. 5, 6, 7, 8, hazırlık sınıfı, 9, 10 ve 11'inci sınıflara yönelik olarak İOKBS, 25 Nisan 2021 tarihinde Türkiye saati ile saat 10.00'da yapılacaktır.
3. İOKBS, başvuru sayısına bağlı olarak gerekli görülen tüm sınav merkezlerinde
gerçekleştirilecektir.
4. Sınav başvurusu 08-26 Şubat 2021 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvuru şartlarını taşıyan öğrencilerin başvurusu okul müdürlüğünce sistem üzerinden onaylanacaktır.
1. BAŞVURU ŞARTLARI
a. Türkiye Cumhuriyeti veya Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
b. Mevzuatta belirtilen kayıt ve kabul şartlarını taşımak,
c. Ortaokullar, imam hatip ortaokulları veya özel eğitim ortaokullarının 5'inci, 6'ncı, 7'nci ve
8'inci sınıfları ile ortaöğretim kurumlarının hazırlık sınıfı, 9'uncu, 10'uncu ve 11'inci
sınıflarında öğrenci olmak,
ç. İlköğretim ve ortaöğretim okullarında, sınavın yapıldığı ders yılında okul değiştirme
yaptırımı/ cezası almamış olmak,
d. Ailenin bir önceki mali yıla ait yıllık gelir toplamından fert başına düşen net miktarın, içinde
bulunulan mali yılın Merkezî Yönetim Bütçe Kanunu'nda belirtilen Millî Eğitim Bakanlığı
okul pansiyon ücretinin en azının 4 (dört) katını geçmemesi kaydıyla maddi imkânlardan
yoksun bulunmak. Ailenin 2020 senesi yıllık gelir toplamından fert başına düşen toplam
miktarın 2021 Mali Yılı için tespit edilen 16.080,00 (onaltıbinseksen) TL'yi geçmemesi
gerekir. Aile gelirinin tespitinde ailenin 2020 yılında elde ettiği tüm gelirleri esas alınacaktır.
BAŞVURU İŞLEMLERİ
2.1. Yurt İçindeki Öğrencilerin Sınav Başvuru İşlemleri
a. Başvuru işlemleri http://www.meb.gov.tr veya https://e-okul.meb.gov.tr internet
adreslerinden yapılabilecektir.
b. Sınav başvuruları 08-26 Şubat 2021 tarihleri arasında alınacaktır.
c. Öğrenci velisi, çocuğunun başvuru şartlarını taşıması hâlinde, öğrencinin öğrenim gördüğü okul müdürlüğünde sınav başvurusunu yapabilecektir.
ç. Öğrenci velisi, "EK-1 Öğrenci Ailesinin Maddî Durumunu Gösterir Beyanname" ve
eklerini, okul müdürlüğüne teslim edecek ve başvurunun yapılmasını sağlayacaktır.
Başvuru işlemi yapılırken öğrenciyle ilgili elektronik ortamdan alınan bilgiler velisi tarafından kontrol edilerek (adı/soyadı, ana adı, baba adı, cinsiyeti, doğum yeri, doğum tarihi, sınavda tedbir hizmeti alınmasını gerektirecek özel eğitim ihtiyacı/ yetersizlik durumu, alanı/dalı, sınıfı) varsa yanlışlıklar başvurudan önce düzeltilmelidir.
d. Sınav başvurusu elektronik ortamda okul müdürlüğü tarafından yapılacaktır. Başvurunun yapıldığına dair okul müdürlüğü tarafından onaylanan ve veli tarafından imzalanan başvuru belgesi sınav bitimine kadar saklanacaktır.
e. Başvuru onaylandıktan sonra elektronik ortamda yapılacak değişiklikler başvuru
bilgilerini değiştirmeyecektir. Bu nedenle onaylama işleminden önce bilgilerin doğruluğu veli ve okul yöneticilerince titizlikle incelenmelidir. Bundan sonra yapılan başvurular ve talepler kesinlikle dikkate alınmayacaktır.
Sevgili öğrenciler,
2020-2021 eğitim ve öğretim yılının ikinci dönemi 15 Şubat 2021 Pazartesi gününden itibaren uzaktan eğitimle başlayacaktır. 01 Mart 2021 Pazartesi itibarı ile de sadece 12. sınıflarda seyreltilmiş sınıf uygulaması ile yüz yüze eğitime geçilecektir. 15 Şubat Pazartesi günü itibarıyla uygulanacak ders programlarınıza aşağıdaki linki tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Sevgili öğrencilerimiz,
2020-2021 eğitim ve öğretim yılının birinci dönemine yönelik bugüne kadar sınav yapılmamış derslerden herhangi bir sınav yapılmamasına karar verilmiş olup bu döneme ilişkin kalan sınavlar, salgının seyri göz önünde bulundurularak yapılacak planlama doğrultusunda, 15 Şubat 2021 tarihinden sonrasına ertelenmiştir. Tüm öğrencilerimizin bilgisine sunulur.
Tüm öğrencilerimize sağlıklı günler dileriz.
23.11.2020-04.01.2021 Tarihlerinde Yapılacak Uzaktan Eğitim
Sevgili öğrencilerimiz,
23.11.2020 tarihinden itibaren yapılacak uzak eğitimle ilgili olarak sınıflarımızın ders programları siz değerli öğrencilerimizin dışarı çıkma saatleri göz önünde bulundurularak güncellenmiştir.
07.12.2020 tarihi itibari ile güncellenen sınıf programlarınız aşağıdaki linke eklenmiştir.
Aşağıdaki linke tıklayarak güncellenen sınıf programlarınıza ulaşabilirsiniz.
Tüm öğrencilerimize başarılar dileriz.
Sevgili Öğrencilerimiz,
Covid-19 ile mücadele kapsamında alınan yeni kararlar gereğince:
*31 Aralık 2020'ye kadar okulumuzda yüz yüze veya uzaktan hiçbir sınav yapılmayacaktır. Sınavlarla ilgili planlamalar salgın sürecinin seyrine göre okul idaresince ileri bir tarihte düzenlenen program doğrultusunda siz değerli öğrencilerimize duyurulacaktır. 31 Aralık 2020 tarihinden sonra okul ortamında yüz yüze yapılacak şekilde planlanacaktır.
*Öğrencilerimiz, yüz yüze ve uzaktan eğitimle yapılan eğitim öğretim müfredatından sorumlu olacaktır.
*Tüm dersler, uzaktan eğitim yoluyla (canlı dersler, TRT EBA TV, EBA portal ve açık kaynaklı diğer güvenilir platformlar üzerinden işlenecektir.
*Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına 31 Aralık 2020 tarihine kadar ara verilecektir.
*İşletmelerde Mesleki Eğitim uygulamalarına da 31 Aralık 2020 tarihine kadar ara verilecektir.
Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi adına, salgın sürecinde tüm öğrencilerimize sağlıklı günler dileriz.
OKUL PANSİYONUNDA KALAN TÜM ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN DUYURU
Okul Pansiyonunda kalan sevgili öğrencilerimiz,
Yönetmelik gereği tarafınıza verilmesi gereken, öğrenci harçlığı ve kırtasiye parası için aşağıda ekli olan dilekçenin tarafınızca doldurularak elden ya da okulumuzun mail sayfasına doldurulmuş ve imzalanmış surette gönderilerek okul idaresine ulaştırılması gerekmektedir. Aynı zamanda pansiyonda kalan tüm öğrencilerimizin bulundukları yerde bulunan İş Bankası'ndan kendi adlarına hesap açması gerekmektedir.
Okulumuzun mail adresi: ataturksaglikmeslek@gmail.com
Aşağıdaki bağlantıya tıklayarak doldurulması gereken dilekçeye ulaşabilirsiniz.
MATÖLYE PROJESİ LOGO SEÇİMİ
9.sınıfların matemetik temellerini güçlendirmek adına Mehmet Vehbi BÖLÜK Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile işbirliği içerisinde gerçekleştirdiğimiz e-Twining Matölye Projesi'nin logo seçimlerine katılımlarınızı bekliyoruz.
Aşağıdaki bağlantıyı kopyalayıp arama motoruna tıklayarak Matölye Projesi için logolardan beğendiğinizi seçebilirsiniz.